Králové dabingu

6. srpen 2025, 20:00–22:30

Olomoucké nejen shakespearovské léto

Bláznivá komedie z prostředí, ve kterém vzniká české znění amerických velkofilmů i pokleslých mexických telenovel. Hrdinové příběhu jsou zaměstnanci neúspěšného dabingového studia, kteří podstupují ty nejabsurdnější situace, jen aby svoje pracoviště uchránili před krachem.

Inscenace Králové dabingu ovšem nabízí nejen pohled do atraktivního zákulisí natáčení filmů, ale především do srdcí a hlav těch, kteří za mikrofonem tráví svůj profesní život. V hlavní roli jsou tak herci, režiséři i zvukaři, kteří mezi dabováním řeší svoje lásky, křivdy, kariéry i malé či velké tragikomedie každodenního života.

Vladislav Kracík vycházel při psaní hry z osobní zkušenosti a zážitků, neboť kromě působení v Tramtarii pracuje jako dabingový režisér u předního pražského studia LS Productions. Je režisérem českého znění filmů Zpívej 2, Wonka, Gladiátor 2 či Minecraft film. Režie se ujal zkušený Petr Štindl, který v minulosti režíroval například v pražském Švandově divadle, Městském divadle Zlín či Klicperově divadle v Hradci Králové.

Režie: Petr Štindl
Délka představení: 2 hod. 10 min. včetně přestávky
Vstupenky​​​​​​​

Pořádá

Divadlo Tramtarie

Místo

Parkán, Umělecké centrum UP, Univerzitní 3
Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)